Tri i po godine kasnije

Prošlo je apsolutno previše vremena od kako sam poslednji put uradio recenziju neke igre. Iskren da budem, dosta toga se dešavalo na privatnom planu (u šta ne bih ulazio, jer nikoga ne zanima xD), pa sam se mnogo slabije i igrao.

No, poslednjih nekoliko meseci se to učestilo, pa je lagano došlo do toga da skoro svako veče odigram neku igru. Pa se, nostalgije radi, odlučih vratiti i pisanju kratkih recenzija, u stilu onih koje sam ranije pisao, ali sa manjim izmenama. Cilj je da malo popularizujemo društvene igre u Srbiji, da pomognemo onima koji traže neke informacije vezane za igre koje su obrađene (ili odgovorimo na pitanja o onima koje nisu), ali glavni cilj je da se ja malo zabavim dok pišem ove gluposti koje (nadam se) neko čita. xD



U narednim danima (i nedeljama), planiram da prođem kroz igre za koje sam već pisao recenzije. Da pišem o tome šta mi se posle dužeg igranja sviđa/ne sviđa kod njih, da bih posle nekog vremena pisao o nekim novim igrama koje sam nabavio i probao.

Najbitnija promena vezana za igre koje ću obrađivati se odnosi na to kako te igre rade u 2 igrača. Zbog gore pomenutih privatnih dešavanja, skoro sve što sada igram, igram sam sa ženom :) pa ću se usput truditi da osim svog mišljenja, barem ukratko kažem i šta ona misli o igri. I naravno, uz napomenu da se naše mišljenje o igri uglavnom svodi na mišljenje o tome kako ona radi u 2 igrača, sa dodatkom toga šta mislimo kako bi radila u više (ako nismo probali :))

U svakom slučaju; u sledećoj "epizodi", kratko ću se osvrnuti na moje trenutno mišljenje o igrama Cold War: CIA vs KGBArkham Horror i Dominion. Ostale igre koje sam obradio tokom 2009 nisam igrao jako dugo, pa ne bih se ponovo vraćao na njih, osim igre Race for the Galaxy, koja će kasnije dobiti svoju, dugo zasluženu, recenziju. :)

Unknown

Svakog dana ljubitelj društvenih igara, igara uloga, kompjuterskih igrica, reenactment-a, itd... Tokom radnih dana programer.

No comments:

Post a Comment