Slučajnost

Nažalost, nije nova igra... Gužva je oko sajma, pa nemam mnogo vremena da nešto spremim, ali se opet nadam da će se uskoro pojaviti Igra Prestola ili već bilo šta...

Nego, razlog ovog pisanja;
Naime, već neko vreme jako retko idem na forum Kluba Zmaj... Uglavnom zato što nemam vremena da čitam sve i svašta, pa svratim ponekad i pogledam Market i na tome završim... U međuvremenu, odlučio sam se za novu igru sa figurama Malifaux, pa sam otišao da se "prijavim" za nešto... Što ni sam ne znam baš šta je, ali to nije ni poenta. U svakom slučaju, Dalibor je predložio to nešto i u njegovom potpisu vidim link ka blogu... Minijature, igre, sve i svja, a tamo naletim na još jedan link...



Prva stvar koja mi je bila neverovatna je velika slika Karkasona na početku! Zaista mi nije bila namera da u isto vreme veličamo ovu neverovatno dobru igru :) (iako ona to možda zaslužuje), tako da se izvinjavam i trudiću se u buduće da to ne radim :)

No, drago mi je da sam našao još jedan sličan blog koji deli utiske fantastičnog Tajnog Sveta igara. Pored recenzija, autor piše o igrama koje će tek izaći kao, o dešavanjima u zemlji (i svetu), i svemu onome što našoj maloj zajednici zaista treba!

Pošto nisam posebno rečit (da, i pored toga što sam odlučio da pišem ovde xD), mogu još samo da vam preporučim da svratite na stranicu Tajnog Sveta, i još dublje uđete u zemlju mašte i igara...

Тајни Свет

Unknown

Svakog dana ljubitelj društvenih igara, igara uloga, kompjuterskih igrica, reenactment-a, itd... Tokom radnih dana programer.

1 comment:

  1. Хвала на представљању, много ми значи да се умрежимо и да нас све прате што више људи које ово занима. Далибор би могао чешће да пише, он ме је инспирисао да направим свој блог.

    Тајни свеТ је настао спонтано, али је привукао велики број посетилаца играча. Надам се да ће и Строј даске имати исти или чак бољи успех, игре су одлично представљене.

    Све најбоље Строју Даске, и нека засени све копирајтоване лиценцарије :)

    ПС. Могу ли те замолити да ми шибнеш једну приватну поруку на tajnisvet@gmail.com, имам једну идеју али не бих јавно о томе. Хвала унапред.

    ReplyDelete