C22 i Astal


U subotu smo bili u klubu C22 kako bi isprobali neku igru Dažbog Games-a. Pošto je niko nije probao do sada, odlučili smo se za A Poison Apple, igru koju je dizajnirao Milan Rančić, momak čije recenzije možete da nađete i ovde na Stroju Daske (Dixit, Battlestar Galactica, Junta).

A Poison Apple je igra u kojoj su igrači veštice koje pokušavaju da naprave najveću količinu najređeg otrova. Igra je prototip, i dalje u test fazi, ali i pored toga verzija koju smo igrali izgleda odlično! Otrov je predstavljen malim staklenim bočicama punim obojene tečnosti, a resursi staklenim tokenima sa sličicama (mada bi ovi bili praktičniji za korišćenje sa kartonskim tokenima).

Generalno, igra je do pred sam kraj bila odlična. Način odabira akcija je zanimljiv, potezi su kratki, pa se ostali igrači generalno ne dosađuju, a kockice su uvek zabavan element, bez obzira što povećavaju uticaj sreće... Pred kraj partije, igra dosta uspori, a završava se dosta čudno, time što će jedan igrač uglavnom odabrati pobednika.
Međutim, verzija koju smo mi igrali nije trenutno najnovija, dosta stvari je promenjeno, a i Mića je svestan problema sa krajem i s obzirom da je cela igra odlično osmišljena, a kraj definitivno rešiv, imam puno poverenje da će igra do svog izdavanja biti odlična! :)

U C22 smo probali i Tell A Tale, takođe igru Dažbog Games-a, a ovaj put je dizajner Damjan Miladinović. Igra je standardni storytelling party game u kojem igrači uz kartice sa rečima iz raznih oblasti pokušavaju da osmisle naslov knjige sa temom određenom kartom koja se izvlači na početku kruga. Pored naslova, igrač mora da osmisli i kratak opis, a onaj igrač koji sakupi najviše poena (glasovi ostalih igrača + iskorišćene kartice) je pobednik te runde!
Igra je odlična i njihov plan da igru ponude školama je fantastičan jer jedna kartica prikazuje reč na 4 jezika, a sama mehanika tera igrača da razvija maštu i brzo razmišljanje! Nažalost, kao što nikada nisam bio dobar GM, tako nikada neću biti dobar u ovom tipu igara :) ali Damjanu i Dažbog Games-u svaka čast za dizajn!

U svakom slučaju, veoma prijatno veče u finoj atmosferi uz staro društvo i odlične igre... Šteta samo što nismo mogli duže da ostanemo i probamo još neke igre...

Nedelju smo proveli u Astalu gde je bilo organizovano veče H.P. Lovecrafta, u okviru kojeg smo igrali svašta, samo ništa što je direktno vezano za Mythos xD

Dok smo čekali Damjana odigrali smo par partija Love Letter-a (Hobbit Theme) i Red7, da bi po njegovom dolasku konačno započeli Ancient Terrible Things... Tema igre je definitivno nastala pod uticajem Mythos-a (pa smo donekle pogodili temu večeri xD) i umešana sa B produkcijom horora iz '80.-ih. Recenziju igre ćete verovatno moći da pročitate na Stroju Daske u nekom trenutku, kad me ne bude mrzelo....

Igru smo sada prvi put igrali u više od dva igrača i definitivno je tako zabavnija. Ne bih ulazio posebno u opis pravila, osim da se radi o Jamb mehanici koja je u osnovi rešavanja susreta u igri, pa je igra ekstremno bazirana na sreći, ali i pored užasno lošeg bacanja kockica i Jecine dominacije (imala je više poena nego Damjan i ja zajedno), veoma sam se zabavio, a nadam se da se i ostalima svidela! :)

Za kraj nam je bilo ostalo oko 15 minuta, pa smo hteli da isprobamo Smash Up (sa Cthulhu ekspanzijom, tako da potpuno okej po pitanju teme večeri) koji je Damjan doneo. Smash Up je igra u kojoj igrači odaberu dva tematska špila i umešaju ih jedan u drugi i pokušavaju da reše razne lokacije, odigravajući akcije i minione iz ruke. Kada se lokacija reši, igrači u odnosu na snagu miniona na toj lokaciji kupe određen broj poena i prvi igrač koji stigne do 15 poena je pobednik! Špilovi su tematski i svako može da nađe nešto što voli, bilo da su to slatke mace, ninže, vanzemaljci, jednorozi, princeze, ili Mythos božanstva...

Igru smo, nažalost, morali da prekinemo jer smo se umesto planiranih 15, zadržali još 30 minuta... Pa smo na brzinu napustili objekat i puni pozitivnih utisaka krenuli kući!

A za 2-3 nedelje, nadamo se ponovnom druženju... :)



Unknown

Svakog dana ljubitelj društvenih igara, igara uloga, kompjuterskih igrica, reenactment-a, itd... Tokom radnih dana programer.

No comments:

Post a Comment