Space Hulk: Death Angel

Igrači: 1-6
Vreme: 30 minuta
Godine: 13+
Vreme postavljanja: 3 minuta
Dizajner: Corey Konieczka

KOMPONENTE
Ponovo, Fantasy Flight SilverLine, što ukratko znači da se radi o veoma kvalitetnim komponentama spakovanim u malenu, lako prenosivu kutiju. Igra se sastoji od dosta karata standardnog formata, kockice i nekoliko tokena.


Unboxing видео колега из "Код Последњег Чекпоинта" :)

DIZAJN
Kao što smo i naviknuti od FFG-a, igra ima veoma lep dizajn... Šteta samo što džinstileri nisu malo raznovrsniji... Ali ništa strašno. U svakom slučaju, dizajn na očekivanom nivou.


PRAVILA

Death Angel je jednostavna, čisto kooperativna igra, blago bazirana na Space Hulk društvenoj igri. Svaki igrač kontroliše tim od dva spejs marinca koji pokušavaju da očiste brod od najezde ne mnogo jakih, ali brojčano nadmoćnih džinstilera.
Svaki tim ima 3 akcione karte; jednu za kretanje, jednu za napad, jednu za podršku. Kretanje u osnovi dozvoljava da se jedan ili oba marinca iz tog tima pomere i/ili okrenu, napad dozvoljava napadanje neprijatelja ka okrenutoj strani u dometu marinca i podrška daje token podrške na odabranog marinca (iz bilo kog tima) kojim je ovom dozvoljeno da ponovo baci kockicu. Svaka od te tri akcije, osim standardnih ima dodatna pravila vezana za marince iz tog tima. Kada iskoristimo jednu akciju, ona nam nije dostupna u sledećem potezu, i tako u krug.
U zavisnosti od scenarija cilj je da se prođe određen broj lokacija, tako što se čiste horde neprijatelja i da se na poslednjoj lokaciji izvrši krajnji zadatak.


IGRIVOST
Eh... Što bi rekao Robert Florens; "Warhammer matters, it matters!" (ili ti po naški, "Vorhamer methrs, et methrs", ako je tako nešto uopšte moguće napisati xD). U suštini, Warhammer je svet koji nije teško voleti... Bilo da se (kao u gore pomenutom Robertovom slučaju) radi o Warhammer Fantasy ili Warhammer 40k svetu. Godinama razrađivan u najsitnije detalje, fantastično osmišljen, sa vrlo malo "belih" karaktera, mračan i surov predstavlja neiscrpnu inspiraciju za razne igre (a usput i veliki boost za prodaju bilo kakvih (čitaj: užasnih) naslova, što je posebno vidljivo u video igrama).
Lično nisam ljubitelj kooperativnih igara, a ovo je standardni primer kooperativne igre sa svim standardnim boljkama... Alfa mužjak grupe će "naređivati" ostalima šta da rade, a 2-3 loša bacanja kocke će vam uništiti celu partiju.
I pored toga, dobra tema, dizajn, prosta pravila (mada jako loše napisana) mogu da donesu dosta zabave, ako se igri pristupi malo opuštenije i ako volite napete situacije. U poslednjoj partiji koju smo odigrali smo skoro celu igru bili uništavani od strane džinstilera, da bi na kraju u poslednjem potezu pred uništenje jednim srećnim bacanjem kockice uspeli da pobedimo! :)


PONOVNA IGRIVOST

Na moju veliku žalost, osim u dizajnu, svi džinstileri su potpuno identični, osim po oznaci za kretanje. I pored toga, kockica plus još nekoliko nasumičnih elemenata čine ovu igru fino igrivom na duže staze.

KONAČNI UTISAK
Očekivano kvalitetne komponente i lep, tematski dizajn čine Death Angel, standardnu kooperativnu igru sa svim boljkama koje taj tip igara nosi. Ako ste generalno ljubitelj WH40k sveta (a ko nije?) i ovog tipa igara, onda mogu toplo da je preporučim, u protivnom, verovatno je bolje da tražite dalje...



ŠTA KAŽE JECKA
Ujedno iritantna i, ako vas sreća nije napustila u potpunosti zabavna igra. Momenat kada se odlučuje pobeda u poslednjem bacanju kockice je momenat gde je linija između sreće i totalnog besa veoma, VEOMA tanka. Ko voli taj svet i kome ne smetaju mini srčani udari koji se mogu naći pred kraj igre, ovo je igra za njih...

Danko Petrović

Svakog dana ljubitelj društvenih igara, igara uloga, kompjuterskih igrica, reenactment-a, itd... Tokom radnih dana programer.

No comments:

Post a Comment