Kratak osvrt na 2010

Pozdrav!

Tokom 2010, uradio sam test nekoliko fantastičnih igara. Tokom te godine, odlične recenzije za dve igre je uradio i Milan Rančić. Obe igre sam odigrao samo po jednom ili dva puta, tako da stvarno ne želim da iznosim posebno mišljenje o njima. Na sve ostale ću se barem malo vratiti.



I danas, posle toliko godina i ogromnog broja odigranih partija, Carcassonne je jedna od mojih omiljenih igara. Brza igra sa (u osnovi) prostom mehanikom, koja ne zahteva praktično nikakvo vreme za postavljanje, a nudi mnogo mogućnosti za različite taktike. Dve ekspanzije koje posedujem (Inns & Cathedrals i Traders & Builders) dodatno uvećavaju užitak u igri i toplo ih preporučujem svima, sa prostom mogućnošću izbacivanja svega onoga što može za nekoga suviše iskomplikovati ovaj dragulj!


Carcassonne, po meni, igra koju treba svako da ima u kolekciji!



Bang! je u prethodnoj recenziji bio ekstremno nahvaljen. U međuvremenu se moje mišljenje o njemu malo promenilo. Tu pre svega mislim na probleme koje sam prethodno već pominjao, ali koje sam ekstremno potcenio.

Dva najveća problema Benga su eliminacija i potencijal da se partija preterano oduži, što prvi problem čini još gorim. Takođe vam se, u većem broju igrača može desiti da vas eliminišu i pre nego što prvi put dođete na red.
I pored toga, Bang! je veoma zabavna igra u pravom društvu.


Small World - Odlična igra. Kao najveći problem se pojavljuje kockica, koja i pored toga što igra ima veoma mali uticaj sreće, ponekad može da odluči pobednika. U poslednjoj partiji koju sam igrao sam je bacio 5-6 puta i svaki put mi je "pala" trojka. U svakom slučaju, svaka preporuka.


Pandemic - Nisam ga igrao jako dugo. I dalje nemam neko lepo mišljenje, ali s obzirom na generalno pozitivna mišenja i veliki broj ekspanzija i novih implementacija, voleo bih da mu dam još koju šansu.

Game of Thrones - Prva "moderna" društvena igra (ne računajući Magic: the Gathering) koju sam imao u svojoj kolekciji. Od nje je manje-više sve počelo. U svakom slučaju smatram da se radi o kvalitetnoj, ali jako teškoj igri. U međuvremenu je izašla i druga edicija.


It's Alive - Solidno dobra igra, brza, zahteva mnogo praćenja šta protivnik radi.


San Juan - Prethodnik Race for the Galaxy-a, mehanički veoma slična igra, ali daleko opuštenija i lakša. San Huan bi bio odličan za početnike, ili za dane kada ne želite da previše razmišljate... RftG s druge strane je za one dane, kada želite baš suprotno xD

Unknown

Svakog dana ljubitelj društvenih igara, igara uloga, kompjuterskih igrica, reenactment-a, itd... Tokom radnih dana programer.

No comments:

Post a Comment