Race for the Galaxy [kratki pregled]


Kakva igra!
Juče sam dan proveo u Sigilu. U suštini, otišao sam da odigramo koju partiju Dominion-a (za šta će te recenziju tek videti), eventualno isprobam Battleground i spičim u grad.
Onda je Damjan predložio da odigramo jednu partiju Race for the Galaxy. Naravno, nisam navikao da odbijam nove igre, naročito ne kad kratko traju, i siguran sam da imam dovoljno vremena.
Počelo je objašnjavanje. Tu su sad neke faze, neke karte, gomila konfuznih sličica... Neka ojačanja, čudne planete. Izgubio sam se...
A onda, posle par poteza, uđeš malo u štos, počinješ zapravo da kapiraš šta one sličice gore znače... I shvatiš da igraš jednu sjajnu igru!
Zašto? Pa, jednostavno, ideja je sjajna. U igri postoji 6 (ako se dobro sećam) faza. Svaki igrač ima karte sa spiskom faza i dovoljno je da jedan igrač odigra fazu da bi je svi igrali. Ali onaj koji ju je odigrao ima posebne bonuse. Ako niko ne odigra, faza se preskače. Kakve to samo posledice ima na razvijanje taktike, i ono; da li da odigram ovo, ako njemu treba! ili Da li da odigram, kad mi treba i ovo, a možda on odigra to! xD
U objašnjavanje samih karata neću ulaziti jer sam i sam još uvek prilično zbunjen.
Još jedna dobra stvar je što je većina karata označena samo sličicama, tako da se uz malo muke i ljudi koji ne znaju ni reč engleskog mogu lako uvući u igru.

Dizajn i kvalitet komponenti je na veoma visokom nivou. Karte su odličnog kvaliteta pod rukom i čini se da će jako dugo trajati. Dizajn je lep i odslikava atmosferu, iako je ponekad (verovatno samo za početnike) konfuzan!

Odjava!

Unknown

Svakog dana ljubitelj društvenih igara, igara uloga, kompjuterskih igrica, reenactment-a, itd... Tokom radnih dana programer.

No comments:

Post a Comment