Ocene

Počeo sam da shvatam da me ocene od 1-5 prilično ograničavaju, pa sam se odlučio za novi sistem bodovanja.
Naravno, od 1-10, sa polovinama. Igre koje sam već recenzirao imaće novi sistem ocenjivanja, takođe, kako ne bi došlo do zabune.

Što se tiče ocena, u kratkim crtama bih ih objasnio ovako:
10 - U vezi ove oblasti ne postoji ništa što bi moglo biti bolje, a da meni trenutno pada na pamet :)
9 - Ova oblast se pokazala kao odlična, iako ima jako malo mesta za poboljšanja, ona su skoro neprimetna!
8 - I dalje jako visoka ocena za odličnu oblast sa vidljivim mestima za poboljšanja, ali ništa ozbiljno.
7 - I dalje jako dobro, ali bi moglo i bolje.
6 - Viši prosek.
5 - Prosečan kvalitet.
4 - Niži prosek. Ništa ne bi trebalo da ide ispod ove ocene.
3 - Mnogo mesta za poboljšanja u dotičnom aspektu!
2 - Jako loše sa mogućnošću da bude i gore, ali ipak nije! :)
1 - Gore od ovog ne može, da ja znam.

Ocene sa polovinom će označavati finese između dve pune ocene.

Ukupna ocena se i dalje računa na isti način.

Unknown

Svakog dana ljubitelj društvenih igara, igara uloga, kompjuterskih igrica, reenactment-a, itd... Tokom radnih dana programer.

No comments:

Post a Comment